Czas i koszty dostawy
Szanując czas naszych Klientów, dokładamy wszelkich starań, aby zakupione w naszym sklepie produkty, zostały dostarczone pod wskazany adres jak najszybciej. Mając na uwadze bezpieczeństwo oraz komfort odbioru przesyłki, korzystamy z usług firm kurierskich, które cieszą się niezmiennie dobrą opinią wśród internautów: DPD oraz Inpost (paczkomaty).

Koszty dostawy:
Koszt wysyłki kurierem DPD
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 
Przy płatności przelewem koszt dostawy wynosi 14,00zł
Przy płatności przy odbiorze paczki koszt dostawy wynosi 17,00zł
Przy płatności szybkimi przelewami przelewy24 koszt dostawy wynosi 14,00zł

Koszty wysyłki paczkomatów
Przy płatności przelewem koszt wynosi 10,50zł
Przy płatności szybkimi przelewami przelewy24 koszt dostawy wynosi 10,50zł

Czas dostawy
Kurier DPD dostarcza paczki następnego dnia roboczego, czyli paczka wysłana np. w poniedziałek powinna zostać doręczona we wtorek. Mogą zdarzyć się sytuacje losowe gdzie paczka zostanie dostarczona w późniejszym terminie.
 
Paczkomaty Inpost dostarczają paczkę od 1 dnia do 3 dni roboczych. Może zdarzyć się sytuacja, gdzie wybrany paczkomat będzie przepełniony i paczka zostanie przekierowana do innego paczkomatu.
 
Ważne informacje dotyczące dostawy
1. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Jeśli jesteś zainteresowany dostawą do innego kraju, skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail: biuro@naturazdrowie.pl podając adres dostawy, a wycenimy dla Ciebie koszt takiego transportu.
2. Kurierzy dostarczają paczki z reguły w przedziale od godziny 8 do 16. Jeśli we wskazanych godzinach dostawy nie możesz odebrać przesyłki pod adresem domowym, prosimy o wskazanie adresu dostawy, pod którym będziesz mógł ją odebrać. Jeśli będzie to miejsce pracy, prosimy o podanie również nazwy firmy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przed wysyłką zamówienia.

Jeśli jesteś zainteresowany dostawą w sobotę, skontaktuj się z nami, podając adres dostawy. Sprawdzimy, czy możemy Ci doręczyć przesyłkę wybranym przedziale czasowym i jaki będzie koszt takiej usługi.
3. Jeśli odbiorca przesyłki będzie nieobecny, kurier pozostawi awizo. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia - w przypadku dwukrotnej nieobecności, przesyłkę należy odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej.
4. W przypadku wysyłki za pobraniem, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty pobrania. Płatność ta dokonywana jest do rąk kuriera w chwili odebrania przesyłki. Uprzejmie prosimy o przygotowanie dla kuriera wyliczonej kwoty.
5. Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek problem z odebraniem przesyłki, prosimy o kontakt z naszym sklepem.
6. Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy nie nosi ona śladów mechanicznego uszkodzenia (na przykład wgniecenia kartonu, dziury w kartonie). Jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić, czy jej zawartość nie uległa uszkodzeniu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, prosimy spisać protokół szkody i dołączyć go do reklamacji. Kurier ma obowiązek pozostawienia odbiorcy oryginału protokołu szkody!

Ważne:
Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu zostanie odkryte po jego odejściu, prosimy natychmiast wezwać kuriera z powrotem w celu spisania protokołu szkody. Jeżeli protokół nie zostanie spisany tego samego dnia firma ubezpieczeniowa uzna reklamację za bezpodstawną. Otrzymają Państwo informację, że w dniu dostarczenia paczki nie została stwierdzona żadna szkoda.

Infolinia:

575 219 555

do góry
Promocja kończy się za:

00 dni 00 godz 00 min 00 sek

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl