Czas i koszty dostawy
Szanując czas naszych Klientów, dokładamy wszelkich starań, aby zakupione w naszym sklepie produkty, zostały dostarczone pod wskazany adres jak najszybciej. Mając na uwadze bezpieczeństwo oraz komfort odbioru przesyłki, korzystamy z usług firm kurierskich, które cieszą się niezmiennie dobrą opinią wśród internautów: DPD oraz Inpost (paczkomaty). Dajemy także możliwość odbioru osobistego towaru.

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:

  • firmy kurierskiej DPD – czas dostawy maksymalnie od 1 do 2 dni roboczych
  • paczkomatów INPOST - czas dostawy maksymalnie od 1 do 3 dni roboczych

Koszty dostawy:

  • Koszt wysyłki kurierem DPD
    Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
    Przy płatności przelewem koszt dostawy wynosi 14,00zł
    Przy płatności przy odbiorze paczki koszt dostawy wynosi 17,00zł
    Przy płatności szybkimi przelewami przelewy24 koszt dostawy wynosi 14,00zł
  • Koszty wysyłki paczkomatów
    Przy płatności przelewem koszt wynosi 10,50zł
    Przy płatności szybkimi przelewami przelewy24 koszt dostawy wynosi 10,50zł

Odbiór osobisty

Sklep naturazdrowie.pl udostępnia także możliwość odbioru zamówionych towarów w siedzibie firmy. Aby tego dokonać należy złożyć zamówienie w sklepie i jako formę dostawy wybrać odbiór osobisty. Sklep po przygotowaniu towaru do odbioru poinformuje o tym Państwa poprzez wysłanie wiadomości mailowej.

Ważne informacje dotyczące dostawy
1. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Jeśli jesteś zainteresowany dostawą do innego kraju, skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail: biuro@naturazdrowie.pl podając adres dostawy, a wycenimy dla Ciebie koszt takiego transportu.
2. Kurierzy dostarczają paczki z reguły w przedziale od godziny 8 do 16. Jeśli we wskazanych godzinach dostawy nie możesz odebrać przesyłki pod adresem domowym, prosimy o wskazanie adresu dostawy, pod którym będziesz mógł ją odebrać. Jeśli będzie to miejsce pracy, prosimy o podanie również nazwy firmy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przed wysyłką zamówienia.

Jeśli jesteś zainteresowany dostawą w sobotę, skontaktuj się z nami, podając adres dostawy. Sprawdzimy, czy możemy Ci doręczyć przesyłkę wybranym przedziale czasowym i jaki będzie koszt takiej usługi.
3. Jeśli odbiorca przesyłki będzie nieobecny, kurier pozostawi awizo. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia - w przypadku dwukrotnej nieobecności, przesyłkę należy odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej.
4. W przypadku wysyłki za pobraniem, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty pobrania. Płatność ta dokonywana jest do rąk kuriera w chwili odebrania przesyłki. Uprzejmie prosimy o przygotowanie dla kuriera wyliczonej kwoty.
5. Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek problem z odebraniem przesyłki, prosimy o kontakt z naszym sklepem.
6. Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy nie nosi ona śladów mechanicznego uszkodzenia (na przykład wgniecenia kartonu, dziury w kartonie). Jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić, czy jej zawartość nie uległa uszkodzeniu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, prosimy spisać protokół szkody i dołączyć go do reklamacji. Kurier ma obowiązek pozostawienia odbiorcy oryginału protokołu szkody!

Ważne:
Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu zostanie odkryte po jego odejściu, prosimy natychmiast wezwać kuriera z powrotem w celu spisania protokołu szkody.

Infolinia:

575 219 555

do góry
Promocja kończy się za:

00 dni 00 godz 00 min 00 sek

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl