...
Sklep internetowy Shoper.pl

Zwroty i reklamacje

Reklamacje dotyczące dostawy

Wysyłając kupione przez Ciebie produkty, pakujemy je z najwyższą starannością, zabezpieczając bardzo dokładnie, aby nie zniszczyły się podczas transportu.

Podczas transportu nawet najlepiej zabezpieczony towar może ulec uszkodzeniu. Należy wtedy od razu wezwać kuriera aby sporządzić protokół szkody potwierdzający, że towar uległ uszkodzeniu. Proszę także poinformować nas o zaistniałej sytuacji pisząc na maila biuro@naturazdrowie.pl

Reklamacje produktów

Reklamację dotyczące produktów w zależności od typu gwarancji można zgłaszać bezpośrednio do gwaranta, którego dane są podane na karcie gwarancyjnej/opakowaniu/instrukcji. Jest to najszybsza droga załatwienia sprawy. Często gwarant jest wstanie rozwiązać problem poprzez rozmowę telefoniczną. Gdyby jednak Państwo chcieli załatwić reklamację poprzez nasz sklep to prosimy wysłać reklamowany towar wraz z dowodem zakupu oraz informacją co się dzieje na poniższy adres:
traderIT Karol Korczak
Jordana 37a
42-280 Częstochowa

Zwroty

Jeżeli otrzymany produkt Ci się nie spodoba, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do nas zwrócić bez podania powodu - po prostu napisz do nas mail lub zadzwoń i poinformuj nas o tym, a następnie odeślij do sklepu produkt, który zwracasz. Zwróć uwagę na to, by produkt dotarł do nas nieuszkodzony.

W jakim terminie mogę odstąpić od umowy kupna?

Masz prawo odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

W jaki sposób mogę to zrobić?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym mailem wysłanym na adres biuro@naturazdrowie.pl lub na adres sklepu naturazdrowie.pl Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Jeżeli skorzystasz z tej możliwości, prześlemy Ci niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Gdyby jednak coś poszło nie tak, gdyby produkt został uszkodzony, gdyby miał wadę, której nie odkryliśmy - pozostajemy do Twojej dyspozycji, aby jak najsprawniej rozwiązać każdy problem. Zadzwoń, napisz e-mail

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 575 219 555
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl